środa, 3 sierpnia 2011

Rozdział dziesiąty.

- Justin, Justin! - dobiegały krzyki z widowni, z każdej strony. Nie wiedziałem w którą stronę mam patrzeć. Stałem tam, a dziennikarze pstrykali mi zdjęcia. To było takie nudne, jeszcze 10 minut, wytrzymam..

- Nigdy więcej nie załatwiaj mi takiej nudnej roboty! - mówiłem do Scooter'a.
- Ohh Justin.. Nie sądzisz, że Twoja dziewczyna może mieć Ci za złe, że idziesz na randkę z inną? - spytał
- Ann nie jest moją dziewczyną, no przecież znam ją od wczoraj, przestańcie.. - tłumaczyłem. Ciekawiło mnie dlaczego nie zauważyli, że spełniam czas z Elizą, o niej nie wspominali, ani razu. Dziwne, że nie wiedzieli? Chociaż przecież tak naprawdę nic nas nie łączy..?
Dojechaliśmy do hotelu, miałem mnóstwo czasu do 16 i spotkania z dziewczyną, która zdobyła Golden Ticket. Zapewne wiecie o co chodzi. Dojeżdżając do bram hotelu rozmyślałem co mogę robić przez 4 najbliższe godziny. Nic sensownego nie przyszło mi do głowy, oprócz jednej ważnej rzeczy, mogłem tworzyć..
Zamknąłem się w pokoju, zamknąłem okna i wszystko co się dało, aby mieć kompletną ciszę, o którą w tym mieście bardzo trudno. Miałem przed sobą kartkę papieru i długopis, który miał swoją historię. Każda piosenka, która została napisana przeze mnie była pisana tym długopisem, daje mi on takie szczęście.. Wiedziałem o czym ona będzie, wiedziałem od razu, gdy pomyślałem o tworzeniu. Nieznajoma dziewczyna, o niej. Będzie pisana szyfrem, sekret za sekretem. Garstka tajemnicy, którą będzie mogła odgadnąć tylko ona.
Po godzinnej pracy, po poprawkach byłem z siebie dumny, to będzie coś, coś niezwykłego. - pomyślałem, zgiąłem kartkę i schowałem do portfela, aby nie zginęła.
Musiałem się przygotować, wybrać ubranie, wykąpać się. Po 2 godzinach byłem gotowy. Byłoby szybciej, ale lubię posiedzieć sobie w wannie, to mnie odpręża. Włączyłem muzykę i się odprężałem. 15:30 czas wyjść, zabrałem komórkę, kluczyki od auta i dokumenty, zamknąłem pokój i zszedłem na dół, tym razem po schodach. Za 10 minut mam być na ulicy Green 13. Ruszyłem ulicami Nowego Jorku, jest tu inaczej niż u mnie, nie chciałbym tu mieszkać. Byłem na miejscu, z niecierpliwieniem czekałem. Usłyszałem otwierające się drzwi tego ogromnego domu. Odwróciłem głowę i to co ujrzały moje oczy jest nie do opisania.
- Cześć. - wyszedłem z auta, stała odwrócona, przy drzwiach.
- Hej Justin. - powiedziała, a ja od razu poznałem czyj to głos.
- Ania? Co Ty tu robisz?
- No wiesz, kupiłam płytę niejakiego Justin'a Bieber'a, zdobyłam Golden Ticket i właśnie teraz jestem z Nim umówiona. - powiedziała z uśmiechem. Otworzyłem przednie drzwi od strony pasażera, a ona wsiadła do auta zapinając pasy ciągle się uśmiechała
- Jesteś taka tajemnicza ogólnie czy tylko ja tak uważam?
- Jestem tajemnicą, której jeszcze nikt nie odkrył i to może właśnie Ty będziesz kimś kto to zmieni?
- Wiesz, że bardzo bym chciał? Czemu nie powiedziałaś mi, że to Ty jesteś dziewczyną, z którą pójdę na randkę?
- A więc to randka? Hmm czy wyraziłam na to zgodę? - zapytała z uśmiechem na swoich bladoróżowych ustach.
- Nie cieszysz się? Gdybym był Tobą i miałbym iść na randkę z takim seksownym chłopakiem to od razu bym się skusił!
- Narcyz?
- Nie! No przecież doskonale wiesz, że żartuję. Jak mógłbym być zachwycony sobą, skoro koło mnie siedzi taka dziewczyna? - spytałem, a jej policzki oblały się rumieńcem. Niesamowicie pięknym.


_____________________________________________________
ZAPRASZAM NA MOJEGO DRUGIEGO BLOGA! TEŻ OPOWIADANIE O JB! KOMENTUJCIE, DODAWAJCIE DO OBSERWOWANYCH, A PRZEDE WSZYSTKIM CZYTAJCIE <3
http://myimagineworld.blogspot.com/
http://myimagineworld.blogspot.com/
http://myimagineworld.blogspot.com/
http://myimagineworld.blogspot.com/

11 komentarzy:

  1. ;))
    nowej!

    @imapossible

    OdpowiedzUsuń
  2. oo świetne :D / @veronicapoland

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie przeczytałam całego Twojego bloga i jest naprawdę dobry, oby tak dalej! :) póki co, zapraszam do siebie : http://you-are-all-i-need.blog.onet.pl/. pozdrawiam, @estera_loves_JB <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuu ... Ha czekam na NN i mam nadzieje ze sie pojawi zaraz <3 Domciulka

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebisty ♥

    chce nn ! Już xDD

    Zapraszam do mnie
    http://dreams-are-to-meet.blog.onet.pl/

    @Cheesburgerowa

    OdpowiedzUsuń
  6. AWW! ZAJEBIŚCIE ZAJEBISTE! UBÓSTWIAM TO OPO! /Paulliens

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnyy.<33 Jak zawsze.;dd KingSton_xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥ kochammm.. ! bardzo tajemniczy i wgl fajjnnnnyyy ! noo oczywiście czekam na kolejny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaaaaa jakie to tajemnicze ;o podoba mi się ;D Kocham to opowiadanie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie :) our-mystery-our-secret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :D supeeeeeer :) niecierpliwie czekam na następny :) bardzo tajemnicze :) no, no czekam na więcej szczegółow :)

    OdpowiedzUsuń