sobota, 30 lipca 2011

Rozdział dziewiąty.

Jak zawsze wziąłem sobie spaghetti, to moje ulubione danie, uwielbiam. Zauważyłem rozmawiających Kenny'ego i Scooter'a więc dołączyłem się do nich. Byłem strasznie głodny, oni również.
- Justin jutro możesz sobie odpocząć. Promowanie Someday i randka z tą dziewczyną. Może Ci się spodoba? Kto wie. - mówił Scooter, a ja słuchałem z trudem.
- Już poznałem dziewczynę, która mi się podoba.
- Przecież Selena to przeszłość..
- Nie mówię o Niej. Jak przyjdzie na to czas to dowiecie się o kim, a teraz spadam na górę, chcę się wyspać. Cześć. - mruknąłem i udałem się do windy. Z kieszeni spodni wyciągnąłem identyfikator i otworzyłem drzwi od pokoju hotelowego. Usiadłem na łóżka, tradycyjnie w moich rękach pojawił się laptop, którego włączyłem. Nie mógłbym zapomnieć o Twitter'ze, pełno wiadomości od fanów, ale też anty fanów. Jak na pewno wiecie jestem do tego przyzwyczajony i nie robi to na mnie wrażenia. Choć czasami boję się o swoje życie, też byście się bali dostając kilkadziesiąt pogróżek dziennie. Spoglądałem w mentions i zobaczyłem coś, co przyciągnęło mój wzrok. ' never say never Justin. Ciekawi mnie ile razy się jeszcze spotkamy? ;)' - napisała dziewczyna, którą widziałem, tak na zdjęciu była ona. Ta blada, okropnie blada dziewczyna, którą poznałem w windzie. Czy to nie dziwne, że z tylu tysięcy tweetów zobaczyłem właśnie jej? Postanowiłem jej odpisać. ' Ohh Anno, mam wrażenie, że spotkamy się jeszcze nie raz. ;)' i przeszedłem do dalszego followania ludzi. Wyłączyłem komputer, odłożyłem go na swoje miejsce i zasnąłem. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie sen. Sen, niesamowity sen, tajemniczy. Śniła mi się dziewczyna, którą poznałem w windzie, labirynt, którym uciekała przede mną, dogoniłem ją i złożywszy pocałunek na jej ustach zniknąłem, ona również. Obudziłem się cały mokry, godzina 06:19. Miałem jeszcze godzinę, ale nie mogłem spać. Krzątałem się po pokoju i myślałem co to mogło oznaczać. Co oznacza pocałunek? Nigdy nie wierzyłem w sny, nigdy, ale coś kazało mi sprawdzić.
' Pocałunek - wzajemna miłość.' - to niemożliwe. Ahh nigdy nie wierzyłem więc teraz też nie będę. Zamknąłem laptopa i udałem się do łazienki, aby wziąć prysznic i się wyszykować. Pół godziny zajęło mi wszystko, wpadli Kenny ze Scooter'em, aby mnie pogonić. Wziąłem potrzebne rzeczy i udaliśmy się do windy.
- Co myślicie o snach? Jak śni się pocałunek z osobą, której naprawdę nie znacie?
- Kto Ci się śnił? - dopytywał się Kenny, kiedy do windy weszła Ann, mój wzrok od razu powędrował an nią, na jej piękne kręcone, blond włosy.
- To ona? - szepnął Scooter do ucha, a ja pokiwałem głową.
- Cześć Aniu. - wydobyłem z siebie z wielkim trudem, uśmiechnęła się.
- Cześć Justin, widzę, że jesteś zabiegany.
- Niestety.. Ty gdzie się udajesz?
- Do Galerii. Przepraszam muszę iść. Paa. - i wyszła..
- Jest niesamowita.. - wydobyłem z siebie, a Kenny i Scooter zmierzyli mnie wzrokiem jakbym był nienormalny.

13 komentarzy:

  1. Noo weź, taki krótki ? XDD
    Nie no niesamowity, taki krótki, ale niesamowity ♥
    chcę już nn :)
    Czekam :)
    Zapraszam do siebie
    http://dreams-are-to-meet.blog.onet.pl/

    Pozdrawiam i buziaki
    @Cheesburgerowa

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW Super Diankaaaa podoba mi się ten rozdział a najbardziej tekst "Jest niesamowita" haha <3333333333333 Czekam na NN i zapraszam do siebie
    http://somebodytolovestorybybieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za słodki na mój gust. :P Nom, tekścik "Jest niesamowita" ŻONDŹJ. ;d Ale bd czekała na następny ^^
    our-mystery-our-secret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Mega.<33 Tylko czemu takie krótkie .:< Ja chcę Już nowy.;d KingSton_xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, geniaalny rozdział :D Chociaż krótki i bardzo tajemniczy :) Oczywiście niecierpliwie czekam na NN, informuj mnie na bieżąco! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :

    http://katrillyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łee, czego taki krótki ? ? ; ( chce dłuższy ;d
    czekam na kolejny ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. A M A Z I N G! Mam tylko jedno zastrzeżenie : za krótki no! / Paulliens <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Osz ty w życiu :P Niezła ta dziewczyna :D Czekam na dalszy ciąg :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex
    sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex
    sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sexsex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex

    OdpowiedzUsuń
  10. weś się ogarnij i pisz dłuższe rozdziały wampajerze <333

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi, superrr ;D;* pasztecik

    OdpowiedzUsuń