środa, 27 lipca 2011

Rozdział ósmy.

- Justin powiedz nam jak to jest. Nie jesteście razem czy może nigdy ze sobą nie byliście? - zadał pytanie dziennikarz
- Byliśmy.. Kochałem ją, ale gdy zrozumiałem, że ona nie odwzajemnia mojego uczucia było za późno. Nie chciałem tego ciągnąć, bo z dnia na dzień coraz bardziej ją nienawidziłem, ale musiałem. Ktoś nie pozwolił mi tego zakończyć, ale musimy pamiętać, że każdy popełnia błędy.. - odpowiedziałem na jego pytanie
- Rozumiem. Czyli wszystko skończone? Chyba nie masz mi za złe, że o to od razu zapytałem, ale na pewno wiesz, że cały świat wie o waszym rozstaniu.
- Wszystko skończyło się już dawno. Nasz związek miał swój koniec miesiąc temu. Nie mam za złe, dlaczego miałbym mieć? Sam chciałem być Justinem Bieberem - idolem nastolatek i wiedziałem, że moi fani będą chcieli wiedzieć co dzieje się w moim życiu.
- Widzę, że jesteś bardzo dojrzały jak na swój wiek. Większość twoich rówieśników prowadzi zupełnie inne życie, na luzie.
- Dziękuję, że to zauważyłeś. Musiałem dorosnąć, bo tego wymagała sytuacja. Nie mógłbym być wzorem, gdybym robił to co większość. A chyba każdy wie co się dzieje w dzisiejszym świecie. Papierosy, alkohol - to już norma. Według mnie to śmieszne jak zachowują się młodzi ludzie.
- Jestem pełen podziwu. Ostatnio światło dzienne ujrzały perfumy podpisane Twoim imieniem. Uzyskały na świecie dużą popularność. Zapach jest niesamowity i na pewno każda kobieta chciałaby mieć je w swoim domu.
- Tak, Someday. Stworzyłem je myśląc o moich fankach, ale nie tylko. Myślę, że będą się podobać każdej młodej kobiecie.
- Dziękujemy Justin za to, że zgodziłeś się udzielić wywiadu. Myślę, że jeszcze się zobaczymy. Do widzenia.
- Też mam taką nadzieję, do widzenia.
Ohh już na dziś to koniec. Jestem zmęczony i chcę spać. Jest dopiero 14, a ja nie mam już na nic siły. Gdy tylko znaleźliśmy się w hotelu pobiegłem do swojego pokoju. Wyciągnąłem laptopa i włączyłem twittera. Napisałem kilka tweetów, followałem kilka osób i włączyłem jakiś plotkarski portal. 'Justin Bieber pracuje w Nowym Jorku, a jego niedoszła dziewczyna oprowadza się z innym..' - ujrzałem i zaraz otworzyłem podstronę! Zdjęcie Elizy i jakiegoś chłopaka, szli, zdjęcie robione z tyłu, ale to ona i.. zaraz, zaraz przecież to ten fagas, którego widziałem pod jej domem. Kto to? Kim on jest? Byłem tak zdenerwowany, ręce mi się trzęsły. Wyjąłem telefon i zadzwoniłem do Niej.
- Justin Bieber pracuje w Nowym Jorku, a jego niedoszła dziewczyna oprowadza się z innym.. Eliza co to jest?! Możesz mi to wytłumaczyć? Kim jest ten chłopak? - naskoczyłem
- Uspokój się, to mój przyjaciel, Jessie. Jest jak mój brat, nie martw się!
- Dobrze, bo bałem się, że ..
- Że Cię oszukuję? Dziękuję, że mi wierzysz.. - wypowiedziała ze złością
- Ja się po prostu boję. Co tam u Ciebie? Jak się czujesz?
- Dobrze, wszystko w porządku. Właśnie odrabiam matmę, a co u Ciebie?
- Miałem wywiad, teraz leżę na łóżku i pragnę tylko tego, aby zasnąć. Chyba kończę, a Ty odrabiaj matmę. Paaaa.
- Cześć. - odparła szorstko.
To dziewczyna, ma swoje humorki, to normalne. Nie będę się tym przejmował. Jak mogę jej wierzyć w stu procentach skoro prawie jej nie znam. Czyżbym przypadkiem się nie zagalopował? Nie jestem z nią, a tak na nią naskoczyłem. Równie dobrze mogła mi powiedzieć, że to nie moja sprawa. Hmm.
Ciągle chodzi za mną sprawa tej karteczki. To dziwne, kto mógł ją tu zostawić? Never Say Never, tak znam to, kieruję się tym, bo to moje motto życiowe. Doskonale mnie odzwierciedla.
Chyba nigdzie dziś się już nie wybieram. Zabrałem swoje seksowne spodenki, białą bokserkę i udałem się do łazienki, aby wziąć gorący prysznic. Nie przepadam za zimą, a na pewno nie taką, która zaskoczyła nas w tym roku.
Szybki prysznic zawsze daje mi kopa. Ubrałem się i chciałem coś zjeść. Mogłem o tym pomyśleć za nim się ubrałem. Choć.. co w nim złego? Zabrałem portfel i udałem się do windy. Nie obyło się bez robienia zdjęć..
- Ciekawi mnie jak wy byście się czuli w takiej sytuacji? Może ja mam ciągle za panem chodzić, albo za panią i robić zdjęcia? Dajcie mi ludzi chwilę spokoju! Mam 17 lat, a czuję się jak prezydent Stanów Zjednoczonych! Proszę was.. 

Winda zamknęła się, myślałem, że mam choć trochę spokoju, ale znowu się zdziwiłem. Obok mnie stała ta dziewczyna, biała jak ściana, nie pomyślcie, że była tam wymalowana. Nic, zero, sama natura.
- Cześć, myślałem, że jestem sam.
- Jednak nie jesteś. Słyszałam jaką awanturę im zrobiłeś. Oj nieładnie.
- Gdybyś była na moim miejscu tak samo byś postąpiła. Jak się nazywasz?
- Anna. Ty zapewne Justin, teraz myślisz jak ja mogę w ogóle o to pytać skoro jesteś światową gwiazdą?
- Ej, nie myślałem tak.
- Ehe. - uśmiechnęła się, a drzwi windy otworzyły się i straciłem z ją oczu. Interesująca dziewczyna, ma w sobie jakiś sekret..

18 komentarzy:

  1. seksistowsko <33

    michaś

    OdpowiedzUsuń
  2. moja muszka parapetówka ;*
    chcę więcej!

    @imapossible

    OdpowiedzUsuń
  3. wow Diana zajebistee hahaha Anna awwwww
    jesteś zajebista kocah twój blog i kocham ciebie.
    zapraszam do sb
    http://somebodytolovestorybybieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! chcę już wiedzieć, co będzie dalej. ;)

    @MagdaLovesJB

    OdpowiedzUsuń
  5. Diankaaaa <33 zajefajny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. anna < 3 swietne imie ; p z reszta diana tez :*
    our-mystery-our-secret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział! :) Czekam niecierpliwie na kolejny :) uhuhu, robi się goraco!, oczywiście zapraszam też do mnie :

    http://katrillyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. .<33 Chcę już nowy .;D Jest naprawdę świetny .xD Lubie go.;*
    KingSton_xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. PISZ DALEJ @JAGIENAKPL

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG ! Godne podziwu ^^) Super ... Pisz Pisz Pisz ! =>>>

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ;) / Paulliens

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba nie musze ci mowic ze to jest zajebiste kochana ;D;** pasztecik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie słonko.. ;* Zapraszam do mnie ! ; D http://opowiadaniejb.blogspot.com/
    @xBieberFeverPLx ... Kaczorek ;** ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ; ) Świetny blog, podoba mi się i czekam na 9 rozdzial ; ) Bylabym bardzo wdzięczna gdybyś informowała mnie o nowych rozdziałam na moim blogu : onelesslonelygirl-jbieebs.blog.onet.pl . Serdecznie zapraaszaam. Pozdrawiam. - Camii

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle, nieźle :P Czekam na dalszy ciąg :)
    Wpadłabyś do mnie? www.wind-it.blog.onet.pl
    Pozdrawiam i XOXO

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezłe! I Życzę dalszego dobrego ciągu historii :)) Pozdrawiam
    "Van"

    OdpowiedzUsuń